۱۳۸۸ تیر ۲۲, دوشنبه

لشكر گلها

آهنگ و تنظيم: محمد شمس
خوانندگان: آيدا, مريم و ضحي


«اشرف» از تو سرفراز و سينه ام پر شور باد
گر هميشه مهر تو در قلب من ممهور باد

چشم در راه جمالت, آرزو داران عشق
چشم مردم از تو روشن, چشم دشمن كور باد

اي قرارگاه بهار, اي ارتش گلواژه ها
سوت و كور كوچه ها از هاي و هويت, سور باد

مسلك عشقم تويي, اي مسلك آزادگي
آتش عشقت كه در جان من است, از طور باد

اي نگين سبز جنگل بر سر انگشت بهار
خاك من از لشكر گلهاي تو منصور باد

اي قرارگاه بهار, اي ارتش گلواژه ها
سوت و كور كوچه ها از هاي و هويت, سور باد

«آه, اي روشن طلوع بي غروب» آرزو
ظلمت اين تيره شب از هور تو پر نور باد

دانه هاي شعر من از حسّ تو سبز ميشوند
شعر من بي واژه از تو شعر نيست, منثور باد

اي كه خشت خانه ات از گوهر و الماس جان
دست ناپاك پليدان از حريمت دور باد

اي قرارگاه بهار, اي ارتش گلواژه ها
سوت و كور كوچه ها از هاي و هويت, سور باد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر